Büro Yönetimi ve Sekreterlik

09.02.2013 6221

 


Günümüz iş dünyasında sorunlar ve belirsizlikler yöneticilerin üzerinden kalkamayacağı büyüklüktedir. Yöneticilerin en büyük problemi, ofis planlaması ve kontrolünün yeterli derecede yapılmamasından dolayı zamanlarını ve enerjilerini yanlış harcamalarıdır. Bu anlamda büro yönetimi, ofis otomasyonlarının etkin planlamalarını yaparak yöneticinin zamanını etkin şekilde kullanmasına yardımcı olmaktadır. Bu nedenle büro ve ofis hizmetlerinin daha etkin hâle getirilebilmesi için, yazılı ve sözlü iletişim tekniklerini en iyi şekilde kullanan ve bu alanda gerekli bilgi ve becerilerle donatılmış büro yöneticisi, ofis uzmanı, üst yönetim asistanı gibi pozisyonlarda çalışabilecek nitelikte elemanlara ihtiyaç vardır.

AMAÇ
Bu programın amacı; gelişen teknolojinin yarattığı yeni iş hayatı koşullarına uygun; bilgisayar, büro otomasyonunu kullanabilen, her türlü iletişim, yazışma, dosyalama işlemlerini yapabilen ve ilişkiler zincirini koparmadan diğer birim yöneticileri ile koordinasyonu sağlayabilecek düzeyde bilgi, beceri ve davranışlara sahip elemanlar yetiştirmektir. 

 

 

 

 

 

ALAN İLE İLGİLİ DALLAR
Yönetici sekreterliği
Hukuk sekreterliği
Ticaret sekreterliği

İŞ İMKANI
Büro Yönetimi ve Sekreterlik alanından mezun olan öğrenciler, seçtikleri dal/meslekte kazandıkları yeterliklere paralel olarak tüm sektörlerin ofislerinde büro ve sekreterlik hizmetlerinde çalışabilirler.